Het bericht is van 9 februari 2020
Laatste update: 11 februari 2020 - 16:22
De onderhoudswerkzaamheden zijn succesvol afgerond, alle diensten zijn weer beschikbaar. Mocht je onverhoopt toch nog tegen dingen aanlopen die niet (goed) werken, neem contact op met de ServiceDesk: ServiceDesk@han.nl of (024) 353 16 66
Voor de geïnteresseerden staat onder aan dit bericht een korte toelichting op het onderhoud.
————-
The maintenance of the HAN systems has been successfully completed. All systems are accessible again. If you still encounter problems while using one of the HAN systems, please contact the ServiceDesk: ServiceDesk@han.nl or (024) 353 16 66
An explanation of what has been done can be found below.
=========
Toelichting:
In het afgelopen weekend is op campus Arnhem, net als vorig jaar op campus Nijmegen, het hart van het netwerk (voor de technici onder ons: de core router) vervangen. Dat belangrijke netwerkonderdeel zorgt ervoor dat al het digitale verkeer op de campus in goede banen wordt geleid, zorgt voor de verbinding tussen beide campussen en ook voor de verbinding met de wereld buiten de HAN. We zijn hiermee, wat dat betreft, weer helemaal bij en gereed voor de toekomst. Dit onderhoud is -net als bij een auto- noodzakelijk en moet eens in de zoveel jaar gebeuren. Hopelijk hebben jullie zo min mogelijk overlast ondervonden. Bedankt voor jullie begrip.
————-
Explanation:
This past weekend we have replaced the netwerk core in Arnhem. The network core regulates all digital traffic for the HAN in Arnhem. By replacing this vital piece of equipment we are now totally up to date and the core should sustain for several years. Maintainance of the core is vital for our systems and occurs every few years. We apologize for any inconvenience and we thank you for your comprehension.
2020-02-09 18:50 ^AW
2020-02-11 16:20 ^AW Dit bericht status “Opgelost” gegeven