eHRM


Het bericht is van 7 juli 2020
Laatste update: 29 januari 2021 - 8:39


Update 07-10-2020:

Visma|Raet heeft de mogelijke oorzaken gevonden en hebben een oplossing uitgewerkt. Deze oplossing wordt deze maand uitgebreid getest en volgens de planning zal deze oplossing begin november doorgevoerd worden op productie.

Naast de structurele oplossing zijn er nog een paar opties die vaak helpen:

  • Start eHRM op in een ‘’schone’ Chrome of Edge sessie, een sessie waar nog geen andere internet sessies zijn gestart of open staan.
  • Verwijder de cookies en zet de optie aan om bij afsluiten altijd de cookies te schonen aan. Na het verwijderen van de cookies sluit de browser af en start hem opnieuw op.

Er is momenteel een probleem bij Visma|Raet waardoor het kan zijn dat de KM declaratie formulieren niet goed werken.

Welke fouten kunnen optreden: spontaan verdwijnen van de reden, 500 melding, een rood kruis die een fout aangeeft terwijl de regel juist is ingevoerd.

Workaround: ga via VM-Ware naar e-HRM en doe daar je declaratie, dit gaat meestal wel goed.

Visma|Raet is hard op zoek naar de oorzaak en een oplossing.

Contact

Vragen? ASK HAN!

E-mail:
ask@han.nl

Telefoon:
(024) 353 0500

ma t/m do 8.00 - 19.00 uur, vr 8.00 - 17.30 uur