HANmail voor studenten


Het bericht is van 22 juni 2020
Laatste update: 7 september 2020 - 13:48


Als student verwacht ik belangrijke mail van de HAN te krijgen, maar in mijn privé mailbox/app heb ik nog steeds niets zien binnen komen. Is er soms wat aan de hand?

Waarschijnlijk kijk je dan in de mailbox van jezelf en niet die van de HAN. Sinds woensdag 17 juni wordt je HANmail niet meer afgeleverd in je eigen mailbox/app, maar in die van de HAN. Als je daar kijkt zal je de mail zeer waarschijnlijk daar zien staan.
Over deze verandering heb je een aantal keer eerder bericht ontvangen.

Mocht je aanvullende informatie willen, zie deze veelgestelde vragen bij Rondom je studie op Insite.
Als het daarmee niet lukt neem dan contact op met de ServiceDesk. Bereikbaar via ServiceDesk@han.nl of op (024) 353 16 66


As a HAN student I expect to receive important e-mails from the HAN, but lately I have not received any in my personal inbox or mail app. What am I doing wrong?

You are probably checking your own private inbox instead of your HAN inbox. Starting June 17 your HANmail is no longer forwarded to your personal inbox, but you now have your own HAN inbox. You can check your HAN inbox at office365.han.nl by clicking on the Outlook icon.

For more information please visit the FAQ on HAN Insite or contact the ServiceDesk at ServiceDesk@han.nl or by dialing 024 3531666

Contact

Vragen? ASK HAN!

E-mail:
ask@han.nl

Telefoon:
(024) 353 0500

ma t/m do 8.00 - 19.00 uur, vr 8.00 - 17.30 uur