Solved – Internet Campus Arnhem


Het bericht is van 4 juli 2022
Laatste update: 5 juli 2022 - 10:09


Alle netwerkverbindingen zijn hersteld. Mocht een apparaat nog geen verbinding hebben met het netwerk, start deze dan opnieuw op. Als ook na een herstart de netwerkverbinding niet tot stand komt, bel dan met ASK HAN.

Eerdere berichtgeving:

Wegens een storing is er op de campus in Arnhem geen internetverbinding beschikbaar op de vaste computers en de printers. De Wi-Fi werkt nog wel. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Excuses voor het ongemak.


All network connections have been restored. If a device has no network connection, please restart the device. If the device has no network connection after a restart, please contact ASK HAN.

Earlier message:

We are currently experiencing difficulty with the internet connection on all desktop computers and printers at the HAN in Arnhem. You are not able to make use of online services. The Wi-Fi has not been affected. We are working to correct the problem.

We apologize for the inconvenience.

Contact

Vragen? ASK HAN!

E-mail:
ask@han.nl

Telefoon:
(024) 353 16 66

ma t/m do 8.00 - 19.00 uur, vr 8.00 - 17.30 uur