Solved – Meerdere diensten (OSIRIS, Handin & OnderwijsOnline)


Het bericht is van 23 mei 2024
Laatste update: 24 mei 2024 - 16:43


Update 15:40: De accounts zijn hersteld en je kan weer inloggen, wel is het mogelijk dat je binnen de applicaties rechten mist. Hieraan wordt nog hard gewerkt, de rechten die je voorheen had zullen zo snel mogelijk hersteld worden.

Op dit moment is er een storing met meerdere diensten zoals OSIRIS, Handin en OnderwijsOnline. Je kan problemen ervaren met het inloggen bij deze diensten.

Ervaar je dit probleem ook? Meld het op han.nl/askhan.

Er wordt gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.


Update 15:40: The accounts have been restored and you can log in again, but it is possible that you are missing permissions within the applications. This is still being worked on, the permissions you had before will be restored as soon as possible.

We are currently experiencing a disruption with several services including OSIRIS, Handin and OnderwijsOnline. You may be experiencing problems logging in to these services.

Are you having this problem too? Please go to han.nl/askhan to report the issue.

We are working to resolve the problem. We apologize for the inconvenience.

Contact

Vragen? ASK HAN!

E-mail:
ask@han.nl

Telefoon:
(024) 353 0500

ma t/m do 8.00 - 19.00 uur, vr 8.00 - 17.30 uur