Solved – Roosters – MyX en Xedule


Het bericht is van 17 november 2023
Laatste update: 21 november 2023 - 9:28


Update 17-11-2023 16:30: De leverancier van MyX en Xedule verwacht dat de omgeving morgen in de loop van de dag weer online is. De versie die beschikbaar komt, is de versie zoals deze donderdagochtend om 4:00 was. De mutaties die daarna doorgevoerd zijn, en nu dus ontbreken, zullen begin volgende week door de diverse afdelingen hersteld worden. Daarna zal de storing hier afgemeld worden.

17-11-2023 12:12 Op dit moment ervaart de leverancier van MyX en Xedule een storing op het platform dat achter MyX en Xedule ligt, waardoor beide applicaties niet bereikbaar zijn.
Er wordt aan de zijde van de leverancier hard gewerkt aan een oplossing van het probleem.

Onze excuses voor het ongemak.


Update 17-11-2023 16:30: The supplier of MyX and Xedule expects the environment to be back online during the day tomorrow. The version that will be available is the version as it was at 4:00 Thursday morning. The changes made after that time, which are now missing, will be restored by the various departments early next week. After that, the malfunction will be closed here.

17-11-2023 12:12 The supplier of MyX and Xedule is currently experiencing a malfunction on the platform behind MyX and Xedule, making both applications unavailable.

The supplier is working hard to resolve the problem. 

We apologize for the inconvenience.

Contact

Vragen? ASK HAN!

E-mail:
ask@han.nl

Telefoon:
(024) 353 0500

ma t/m do 8.00 - 19.00 uur, vr 8.00 - 17.30 uur