Netwerkstoring


Het bericht is van 19 september 2019
Laatste update: 20 september 2019 - 13:28


Update 12:50: De storing is momenteel gedeeltelijk verholpen. Het laatste gedeelte van de Laan van Scheut 10 wat nog offline was is nu weer beschikbaar. Het kan zijn dat bepaalde diensten nog niet naar behoren werken, dit is de nasleep van de storing.

Sinds 01:00 uur vannacht kampen we met een storing waardoor de toegang tot grote delen van het netwerk of diensten die daar afhankelijk van zijn (bijv. workspace.han.nl en de website han.nl) niet toegankelijk cq. beschikbaar zijn.

Onze technici werken er hard aan om alles weer beschikbaar te krijgen. Helaas kunnen we op dit moment (06:50) nog niet zeggen hoelang dit gaat duren.

Update 12:50 This morning’s system disruption has been partly resolved. All services, including those at Laan van Scheut 10, are available again. You may experience some difficulties however, due to this morning’s disruption. Our apologies for any inconvenience caused.

Since 1:00 am tonight, we are experiencing a disruption which results in inaccessibility to large parts of the network or services that depend on it (eg workspace.han.nl and the han.nl website) are not available.

Our technicians are busy to make everything available again. Unfortunately, at this moment (06:50) we don’t know when this will be.

2019-09-18 06:50 ^AW

Contact

Vragen? ASK HAN!

E-mail:
ask@han.nl

Telefoon:
(024) 353 0500

ma t/m do 8.00 - 19.00 uur, vr 8.00 - 17.30 uur