Netwerkstoring


Het bericht is van 25 januari 2017
Laatste update: 7 februari 2017 - 10:36


Op dit moment kan het zijn dat sommige webpagina’s van de HAN de eerste keer niet geladen worden. Sluit dan de webbrowser af en probeer het nogmaals. Vaak werkt het dan wel.

Dit kan ook gelden voor andere programma’s zoals Outlook of Workspace (VMWare).

Onze collega’s zijn druk bezig naar het zoeken van de oorzaak en de oplossing.

Excuses voor het ongemak.

At the moment it is possible that some HAN webpage’s the first time not loading correctly. If this happens then close your web-browser and try again. Usually the page will load correctly.

The problem can also occur for other programs such as Outlook and Workspace (VMWare).

Our colleagues are working on finding the cause and the solution for it.

Sorry for the inconvenience.

Contact

Vragen? ASK HAN!

E-mail:
ask@han.nl

Telefoon:
(024) 353 0500

ma t/m do 8.00 - 19.00 uur, vr 8.00 - 17.30 uur