Het bericht is van 30 maart 2018
Laatste update: 30 maart 2018 - 19:09
Update 30-3 19:10 ->
Storing is verholpen. Een recent door Microsoft in hun netwerkconfiguratie doorgevoerde wijziging, bedoeld om de beschikbaarheid te verbeteren, bevatte een probleem waardoor de storing ontstaan is.
Failure has been solved. A recent change in Microsofts network configuration, intended to improve the availabilty, contained an issue which caused the problem.
^AW
Update 30-3 – 17:20 ->
Oorzaak storing ligt bij Microsoft. Daar is men nu druk bezig het probleem te verhelpen.
Cause of the malfunction is located within Microsoft. They are now busy trying to solve the problem.
^AW
Op dit moment is het niet mogelijk om via office365.han.nl in te loggen op Office 365.
Workaround-> gebruik in plaats van office365.han.nl de volgende URL: portal.office.com
Er wordt gezocht naar de oorzaak van dit probleem en we proberen het uiteraard zo snel mogelijk op te lossen.
Excuses voor het ongemak.
————–
Currently its not possible to log in to Office 365 via office365.han.nl.
Workaround-> use the following URL instead of office365.han.nl: portal.office.com
We’re in search for the cause of this failure and will try to solve it as soon as possible.
Apologies for the inconvenience.
^AW