Voor de vensters waarbinnen beheerders onderhoud en wijzigingen kunnen plannen, zie: Jaarplanning onderhoud ICT
Het plannen van onderhoud en wijzigingen kan op: Onderhoudskalender ICT
Update 24-03-2020, 15:15 uur
De werkzaamheden t.b.v. digitale faciliteiten voor thuiswerken en (online) les geven en volgen zijn succesvol afgerond.
Als effect van het onderhoud is voor een aantal systemen de inlog wijze voor studenten veranderd. Gebruik nu voorletters.achternaam@student.han.nl
As a student you can experience new login combinations. For several systems this combination has changed to: email@student.han.nl. This is due to maintenance on several HAN systems this weekend.
Or try syching your password.
Read FAQ: Do you have problems logging onto a student or employee work station?
Eerste onderhoudsbericht 13-03-2020, 17:00 uur
Dit weekend word er onderhoud gepleegd aan een aantal systemen van de HAN.
Er wordt bijvoorbeeld gewerkt aan digitale faciliteiten voor thuiswerken en (online) les geven en volgen.
Zodra de werkzaamheden gereed zijn zal dit ook op deze pagina gecommuniceerd worden.
This weekend we will be performing maintenance on several HAN systems, including the one for working from home, as well as how the teach and follow classes online.
We will make an announcement here when the maintenance has been completed.