Online HAN diensten niet beschikbaar.


Het bericht is van 8 februari 2020
Laatste update: 8 februari 2020 - 20:35


Alle online diensten zijn dit weekend niet beschikbaar wegens onderhoudswerkzaamheden.
Houd deze pagina in de gaten voor de actuele status van het onderhoud.
Update 8 feb. 2020 19:21 De onderhoudswerkzaamheden naderen langzaam hun voltooiing. Een aantal diensten is inmiddels weer geheel of gedeeltelijk beschikbaar. LET OP(!): Een aantal van de reeds beschikbare diensten moeten nog gecontroleerd worden op correcte werking. Gebruik van de diensten kan dus gepaard gaan met onderbrekingen of leiden tot onvoorspelbare resultaten.
Onze excuses voor het ongemak.

Hieronder een aantal diensten die niet beschikbaar zijn:
———————
www.han.nl, de studiekeuzechecktool, HANdin, DPF, #OnderwijsOnline, Alluris, Roosters (Class schedules), Mail, Workspace, Insite en Office 365.
En alle andere applicaties (and all other applications).
———————
All online services are not available this weekend due to maintenance work.
Check this page for the current status of the maintenance.
A few of the services that are not available are mentioned above.
Update 8 feb. 2020 19:21 Maintenance work is slowly approaching completion. A number of services are fully or partially available again. ATTENTION (!): Although a number of services is already available, they still must be checked for correct operation. Use of the services therefore can be unexpectedly be interrupted or lead to unpredictable results.
We apologize for the inconvenience.

———————
2020-02-08 19:21 ^AW

Contact

Vragen? ASK HAN!

E-mail:
ask@han.nl

Telefoon:
(024) 353 0500

ma t/m do 8.00 - 19.00 uur, vr 8.00 - 17.30 uur