Het bericht is van 14 november 2019
Laatste update: 18 november 2019 - 12:00
Vandaag 10:40 uur: De storing is opgelost.
Vanochtend hebben we de laatste dialplan’en die nog bij een aantal gebruikers misten opnieuw toegevoegd.
Hierdoor kan iedereen weer naar buiten bellen. Dit was het laatste actie punt. Het onderzoek naar de oorzaak loopt nog. Meer informatie kun je binnenkort vinden op http://insite.han.nl/telefonie
15-11 Update 15:45: De vaste Polycom telefoontoestellen zijn weer live en voorzien van een pincode. Het uitbellen kan ook tijdens het weekend voor problemen zorgen, wij adviseren voor elk uitgaand gesprek handmatig +31 voor het nummer te zetten, dan lukt het uitbellen wel.
Update 9:00 uur: Op dit moment is er mogelijk nog storing met vaste toestellen. Heb je een probleem met je vaste toestel, neem dan contact op met de ServiceDesk (optie 3) om dit te laten herstellen.
Update 08.00 uur: Storing opgelost voor Skype for Business gebruikers met een headset. Mogelijk kunnen lokale instellingen verloren zijn gegaan. Bij vragen kan je contact opnemen met de ServiceDesk. (024) 353 16 66 of mail naar servicedesk@han.nl
Update 07.30 uur: Receptie Kapittelweg 33 up-and-running.
Update 06.25 uur: Back-up is uitgevoerd en alle groepen zijn weer actief.
Update 18.25 uur: Vodafone is nog steeds hard aan het werk om het probleem op te lossen.
Update 15.00 uur: Vodafone is nog steeds druk bezig om de Skype for Business server weer in orde te krijgen.
Update 12.05 uur: De oorzaak is gevonden. Vodafone is nu bezig om de oplossing te implementeren.
14-11: Het is helaas nu niet mogelijk om in te loggen in Skype for Business.
Hierdoor zijn o.a. alle recepties, vraagpunten, ServiceDesk en het HVC telefonisch niet bereikbaar.
We are currently experiencing a problem with the Skype for Business application. Users are unable to log on. We are working to solve the problem.
We apologize for the inconvenience.