Het bericht is van 19 november 2018
Laatste update: 28 november 2018 - 7:59
Problemen met het inloggen op Microsoft Office 365 (update)
Vanwege een verstoring bij Microsoft zijn er problemen met het inloggen op Microsoft Office 365.
Als Workaround heeft ICT tijdelijk Multi-Factor Authenticatie uit moeten schakelen om het inloggen op Office365 weer mogelijk te maken. Aangezien de verstoring inmiddels verholpen is zal Multi-Factor authenticatie vanavond laat weer geactiveerd worden.
Helaas moet je hierdoor Multi-Factor Authenticatie morgenvroeg opnieuw instellen. Dit zal enkele minuten van je tijd in beslag nemen.
Ons advies is overigens om, als je een smartphone hebt, de Microsoft Authenticator App te installeren en bij het opnieuw instellen er voor te kiezen om daarmee te authenticeren i.p.v. met SMS. De Microsoft Authenticator App is gebruiksvriendelijker en wanneer sms verkeer onverhoopt verstoord is, kun je daarmee makkelijker inloggen op Office365.
Voor meer info zie de handleiding op Insite ICT
Excuses voor het ongemak.