Solved – Toegang HAN systemen


Het bericht is van 27 september 2024
Laatste update: 3 oktober 2024 - 16:58


Update 30-09 16:45 uur: We werken nog steeds hard aan het herstellen van de toegang voor de resterende accounts. Als tijdelijke oplossing kun je inloggen via een incognito venster op HAN systemen zoals office365.han.nl.

Update 11:23 uur: Voor een groot deel van de getroffen accounts is de verstoring verholpen. Voor de resterende accounts wordt hard gewerkt aan het herstellen van de toegang.

Update 10:05 uur: Er wordt gewerkt aan de oplossing, verwachting is dat om 11.00 uur de toegang hersteld is.

Op dit moment is er een storing met de toegang tot HAN systemen. Je kan problemen ervaren met het inloggen op de HAN systemen.

Ervaar je dit probleem ook? Meld het op han.nl/askhan.

Er wordt gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.


Update 30-09 16:45 PM: We are still working hard to restore access for the remaining accounts. As a temporary solution, you can log in via an incognito window on HAN systems such as office365.han.nl.

Update 11:23 AM: For many of the affected accounts, the disruption has been resolved. For the remaining accounts, work is underway to restore access.

Update 10:05 AM: Work is underway to resolve the issue; access is expected to be restored by 11 AM.

We are currently experiencing a disruption with access to the HAN applications. You may experience problems with logging into the HAN systems.

Are you having this problem too? Please go to han.nl/askhan to report the issue.

We are working to resolve the problem. We apologize for the inconvenience.

Contact

Vragen? ASK HAN!

E-mail:
ask@han.nl

Telefoon:
(024) 353 0500

ma t/m do 8.00 - 19.00 uur, vr 8.00 - 17.30 uur