Solved – Xedule


Het bericht is van 11 november 2022
Laatste update: 22 november 2022 - 14:43


Er zijn momenteel problemen met de site https://sa-han.xedule.nl, waardoor de huidige informatie niet actueel is. Er wordt gewerkt aan een oplossing. In de HAN4me app is het actuele rooster wel te bekijken. Werknemers kunnen via Rooster In Agenda (RIA) het actuele rooster bekijken.

Excuses voor het ongemak.


We are currently experiencing difficulty with Xedule. The information at https://sa-han.xedule.nl is not up to date. We are working to correct the problem. You can view your up-to-date timetable in the HAN4me app. Employees can view their up-to-date timetable through Rooster In Agenda (RIA).

We apologize for the inconvenience.

Contact

Vragen? ASK HAN!

E-mail:
ask@han.nl

Telefoon:
(024) 353 0500

ma t/m do 8.00 - 19.00 uur, vr 8.00 - 17.30 uur